سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام دلیل منتظران

 

شعردومم باموضوع مهدویت امیدوارم خوشتون بیاد

نظریادتون نره باتشکر جوادمردانی

 

 

دو سه روزیست که دلتنگ توام آقاجان

همچنان چشم به راه خبر قاصدکم آقاجان

تا به کی منتظر عطر هوایت باشم

 توبگوباغم هجرت چه کنم آقاجان

 

هرچه گشتم بدنبال مسیرت ننومدم پیدا

توخودت راه نشان ده که خرابم آقاجان

چو خماران که به می سخت گرفتار شدند

میدوم درطلب جام تنت آقاجان

 چشم بگشا وببین سخت گرفتارتوام

من به شوق روی تو منتظرم آقاجان

من گنه میکنمو جور توباید بکشی

زین همه عفو که داری خجلم آقاجان

همه شب در دل تنگم گله هاست از غم دوری

دیرگاهیس که من منتظر اذن توام آقا جان

 چشم دل ترمیشود درهر غروب جمعه ات

بازهم من ماندمو ذکرفرج آقا جان

من گلی پژمرده ام اذن به یک باران بده

خاک راآزرده ام منتظرم آقاجان 

24/8/1392-مشهد

 




تاریخ : شنبه 92/9/9 | 6:14 عصر | نویسنده : جواد مردانی | نظر